Житомирська область
Online Translate
Рубрики
Банери

Интернет реклама УБС
Статистика сайта


Відвідувачі за останні 24 години















Засідання колегії райдержадміністрації

2 грудня 2016 року в залі засідань районної ради відбулося засідання колегії райдержадміністрації. На засідання були запрошені керівники відділів райдержадміністрації та районної ради, міський, селищний та сільські голови, керівники підприємств, установ та організацій.
Були заслухані та обговорені такі питання:
1. «Про соціальний захист учасників антитерористичної операції та їх сімей, зокрема, надання земельних ділянок».
Савенко О.Ю., Балюк А.М., Масира П.В.
Виходячи із інформації по даному питанню колегія районної державної адміністрації
ВИРІШИЛА:
1. Інформацію керівника апарату райдержадміністрації Савенкка О.Ю. про соціальний захист учасників антитерористичної операції і їх сімей, надання їм земельних ділянок прийняти до відома.
2. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, виконавчим комітетам міської, селищної, сільських рад систематично проводити зустрічі з сім’ями загиблих та сім’ями учасників АТО з метою вирішення нагальних соціально-побутових проблем їх родин.
3. Управлінню праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (Балюк А.М.) забезпечити взяття на облік учасників бойових дій, які брали участь в АТО та надання пільг на житлово-комунальні послуги згідно чинного законодавства.
4. Управлінню праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (Балюк А.М.) забезпечити учасників бойових дій, які брали участь в АТО санаторно-курортними путівками та технічними засобами реабілітації.
5. Управлінню праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (Балюк А.М.), районному центру зайнятості (Солопій С.Б.) забезпечити демобілізованих учасників АТО працевлаштуванням.
6. Територіальному центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) (Подік Н.В.), районному центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (Герасимчук А.Д.) забезпечити соціальний супровід інвалідів з числа учасників АТО.
7. Начальнику відділу Держгеокадастру в Андрушівському районі (Масира П.В.) сприяти вирішенню питання виділення земельних ділянок для учасників АТО.
2. Інформація про хід виконання розпорядження голови райдержадміністрації № 95 від 29.03.2013№ 95 «Про організаторську роботу виконкомів Бровківської та Городківської сільських рад щодо впровадження в практиктичну діяльність вимог законів України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та здійснення виконавчими комітетами даних рад делегованих повноважень державної виконавчої влади»
Савенко О.Ю., Демченко С.Д.
Обговоривши дане питання, колегія райдержадміністрації
В И Р І Ш И Л А:
1. Інформацію керівника апарату райдержадміністрації Савенка О.Ю. про хід виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 29.12.2012 року № 643 «Про організаторську роботу виконкомів Бровківської та Городківської сільських рад щодо впровадження в практичну діяльність вимог законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та забезпечення ними делегованих повноважень державної виконавчої влади» прийняти до відома.
2. З метою недопущення в подальшому недоліків і упущень рекомендувати виконкомам Бровківської та Городківської сільських рад тримати питання впровадження в практичну діяльність вимог законів України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та забезпечення ними делегованих повноважень державної виконавчої влади на постійному контролі.
3. В зв’язку з виконанням основних вимог рішення колегії райдержадміністрації від 29 березня 2013 року, розпорядження голови райдержадміністрації від 29.03.2013 року № 95 з контролю зняти.
3. «Про інформацію в.о. начальника Андрушівського віділення поліції Бердичівського відділу поліції Головного управління національної поліції в Житомирській області Мартинюка О.М. про хід виконання Комплексної програми профілактики злочинності в районі за 2016 рік». Савенко О.Ю., Мартинюк О.М.
По даному питанню колегія райдержадміністрації
В И Р І Ш И Л А:
1. Інформацію в.о. начальника Андрушівського відділення Бердичівського відділу поліції Головного управління національної поліції в Житомирській області Мартинюка О.М. «Про хід виконання Комплексної Програми профілактики злочинності в районі за 2016 рік», прийняти до відома.
2. Рекомендувати Андрушівському відділенню Бердичівського відділу поліції Головного управління національної поліції в Житомирській області (Мартинюк О.М.) активізувати та посилити роботу щодо:
2.1. Здійснення профілактичних заходів, спрямованих на протидію тяжким та особливо тяжким злочинам, крадіжкам особистого майна. Значні зусилля спрямувати на попередження злочинів, скоєних у стані алкогольного сп’яніння, громадських місцях та з боку неповнолітніх;
2.2. Зменшення нерозкритих злочинів, особливо тих, що становлять суспільну небезпеку;
2.3. Активізації роботи дільничних інспекторів поліції щодо взаємодії з виконкомами місцевих рад, роботи безпосередньо з населенням;
2.4. Проведення спільно з виконкомами місцевих рад, служб райдержадміністрації та органів контролю, перевірок додержання закладами торгівлі режимів роботи, правил торгівлі спиртними напоями;
2.5 Здійснення поглибленого аналізу криміногенної ситуації в районі із зазначенням кількості вчинених злочинів по населених пунктах, причин такого становища, допущених недоліків в організації роботи, пропозицій щодо покращення стану профілактики та боротьби зі злочинністю;
2.6. Забезпечення проведення з населенням, керівниками підприємств, установ, організацій роз’яснювальної роботи щодо вжиття фізичними та юридичними особами заходів зі збереження та охорони майна, з метою недопущення злочинних посягань та вчинення крадіжок майна.
2.7. Проведення із залученням державних органів контролю відпрацювання розважальних та навчальних закладів з метою протидії розповсюдження в них наркотичних засобів і психотропних речовин.
2.8. Проведення оперативно-розшукових заходів щодо виявлення фактів хабарництва, корупції та інших службових зловживань, пов’язаних із виведенням бюджетних коштів і коштів державних підприємств у тіньовий обіг, виявлення корумпованих службових осіб, розпорядників бюджетних коштів, причетних до таких операцій.
2.9. Здійснення безпосереднього контролю за додержанням установленого законодавством порядку розгляду звернень.
3. Управлінню праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (Балюк А.М.), районному центру зайнятості (Солопій С.Б.) активізувати роботу щодо створення нових робочих місць на діючих підприємствах усіх форм власності, працевлаштування незайнятого населення, активізації підприємницької діяльності з метою попередження вчинення майнових злочинів на ґрунті низького рівня матеріального забезпечення громадян.
4. Виконкомам міської, селищної та сільських рад:
4.1. З метою оперативного реагування правоохоронних органів на протиправні дії, що скоюються на підвідомчих територіях, здійснювати взаємодію щодо обміну інформацією про осіб, які зловживають спиртними напоями, не працюють та не навчаються, і на цьому грунті схильні до скоєння майнових злочинів, з метою своєчасного проведення з ними профілактичних заходів.
4.2. Тримати на постійному контролі додержання розпорядку роботи закладами торгівлі на підвідомчих територіях.
4.3. Винести на розгляд сесій рад питання щодо активізації роботи громадських формувань та залучення їх членів до попередження і розкриття злочинів, охорони громадського порядку.
4.4. Посилити контроль за виконанням делегованих повноважень щодо попередження дитячої бездоглядності, питань опіки та піклування над дітьми.
5. Службі у справах дітей райдержадміністрації (Нечепа І.Т.) спільно з відділом освіти, центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, працівниками ювенальної превенції Андрушівського ВП Бердичівського ВП ГУНП в Житомирській області, виконкомами місцевих рад:
5.1. Посилити контроль за виконанням законодавства, спрямованого на профілактику та запобігання злочинності серед неповнолітніх в закладах освіти, за місцем проживання, на підприємствах, організаціях різних форм власності.
5.2. Активізувати індивідуально-профілактичну роботу з підлітками, які скоїли або схильні до скоєння злочинів, правопорушень, перебувають на обліку в секторі кримінальної поліції Андрушівського відділення, в службі у справах дітей.
5.3. Вжити заходів щодо охоплення кризових категорій неповнолітніх організованим дозвіллям, проводити оперативно-профілактичні заходи в громадських місцях, щодо виявлення та взяття на облік осіб, які вживають спиртні напої, наркотичні та психотропні речовини.
5.4. Підвищити результативність проведення спільних профілактичних рейдів.
6. Відділу освіти райдержадміністрації вжити заходів щодо якнайбільшого охоплення дітей відпочинком та оздоровленням в дитячих оздоровчих закладах району, області та за її межами.
7. Управлінню фінансів райдержадміністрації (Суботенко Н.О.) забезпечити фінансування витрат, пов’язаних із виконанням конкретних заходів Програми, в межах фінансових можливостей.

Банери

Интернет реклама УБС