This page is hosted for free by zzz.com.ua, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 32.50 UAH.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.
Житомирська область
Online Translate
Рубрики
Банери

Интернет реклама УБС
Статистика сайта


Відвідувачі за останні 24 години















Служба порятунку інформує

Всього з початку року на території Андрушівського району виникло 19 пожеж на яких загинула 1 особа та одне хибне спрацювання пожежної сигналізації та одна пожежа — інформація, якої не підтвердилась. Протягом квітня місяця виникло 6 пожеж.

Так, 03.04.2014 року на відкритій території, за адресою м. Андрушівка, вул. Лисенко сталося загорання сухої трави. Пожежею не завдано матеріальних збитків, причиною пожежі стало – необережне поводження з вогнем;
04.04.2014 року сталося загорання у господарчій споруді житлового сектору за адресою: с. Городківка, вул. Радянська, 52. Пожежею знищено 400 кг сіна, 6 кв м сінника. Причиною пожежі стало – дитячі пустощі з вогнем;
06.04.2014 року виникло загорання у житловому будинку за адресою: с. Павелки, вул. Жовтнева, 11. В результаті пожежі знищено стелю площею 8 кв м, обшивку в коридорі 10 кв м та 6 листів шифера. Причиною пожежі стало – коротке замкнення електромережі;
08.04.2014 року виникло загорання у житловому будинку за адресою: с. Гальчин, вул. Фестивальна, 33. В результаті пожежі вогнем знищено дах будинку. Причиною пожежі стало – коротке замкнення електромережі;
11.04.2014 року виникло загорання у житловому будинку за адресою: с. Гальчин, вул. Чкалова, 32. В результаті пожежі вогнем знищено мобільний телефон та диван. Причиною пожежі стало – коротке замкнення електромережі;
26.04.2014 року сталося загорання у господарчій споруді житлового сектору за адресою: м. Андрушівка, вул. К.Маркса, 36а. Пожежею знищено дерев’яний ящик. Причиною пожежі стало – коротке замкнення електромережі.

Андрушівський районний сектор в котре просить дотримуватися простих, але вкрай важливих заходів, щодо забезпечення своєї безпеки.
Внаслідок необачності при поводженні з вогнем, наносяться значні матеріальні збитки.
В результаті такої халатності люди гинуть, травмуються та залишаються без даху над головою.
Пам’ятайте стару і відому істину, що пожежа виникає наслідок людської безпечності, її краще попередити, а ніж потім гасити.
Та, якщо лихо все таки трапиться, негайно викликайте оперативно – рятувальну службу за телефоном — 101.

Андрушівський РС Управління ДСНС України у Житомирській області

Банери

Интернет реклама УБС